Tez İşletme 1989

Türkiye'de Tarım Satış Kooperatiflerinin Tarımsal Ürün Pazarlamasındaki Önemi ve Fonksiyonları

  • Kodu: 7044
  • Eserin Orijinal İsmi: Türkiye'de Tarım Satış Kooperatiflerinin Tarımsal Ürün Pazarlamasındaki Önemi ve Fonksiyonları
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Tarım Satış Kooperatifleri; Tarımsal Ürün Pazarlaması; Türkiye
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 1989
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 142
  • Keywords: Agricultural Sales Cooperatives; Agricultural Product Marketing
  • Anahtar Kelimeler: Tarım Satış Kooperatifleri; Tarımsal Ürün Pazarlaması
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)