Tez İşletme 2013

İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Algısı Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi ve Bir Uygulama Örneği

  • Kodu: 7070
  • Eserin Orijinal İsmi: İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Algısı Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi ve Bir Uygulama Örneği
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Stratejik Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Algısı; Tüketici Temelli Marka Denkliği Modeli
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2013
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Gazi Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Ankara
  • Sayfa Sayısı: 153
  • Keywords: Social Responsibility; Corporate Social Responsibility; Strategic Corporate Social Responsibility; Brand Perception; Consumer Based Brand Equity Model
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Stratejik; Marka Algısı; Tüketici Temelli Marka Denkliği Modeli
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)