Tez İşletme 2015

The Affects of Corporate Social Responsibility on Y-Generation Consumer Purchase Decision and Social Media Influence

  • Kodu: 7089
  • Eserin Orijinal İsmi: The Affects of Corporate Social Responsibility on Y-Generation Consumer Purchase Decision and Social Media Influence
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sosyal Medya; Üretim Yönetimi; Tüketici Davranışı; Sosyal Sorumluluk; İşletme; Kitle İletişim Araçları; Tüketici Tercihleri
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 142
  • Keywords: Social Media; Production Management; Consumer Behavior; Social Responsibility; Consumer Preferences
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya; Üretim Yönetimi; Tüketici Davranışı; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Tercihleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: https://katalog.marmara.edu.tr/
  • İnternet Kaynakları: https://katalog.marmara.edu.tr/eyayin/Tez/T0071855.pdf