Tez İşletme 2012

Sosyal Pazarlama Projelerinin Başarısını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: [Dumansız Hava Sahası Projesi Üzerine] Mersin’de Bir Alan Araştırması

  • Kodu: 7111
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Pazarlama Projelerinin Başarısını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: [Dumansız Hava Sahası Projesi Üzerine] Mersin’de Bir Alan Araştırması
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sigara Alışkanlığı; Sosyal Sorumluluk; Dumansız Hava Sahası Projesi; Sosyal Pazarlama
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2012
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Mersin Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 98
  • Keywords: Social Responsibility; Smoke Free; Social Marketing
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Dumansız Hava Sahası; Sosyal Pazarlama
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Toplu Katalog (TO-KAT)