Tez İşletme 1995

Pazarlamada Bir İletişim Aracı Olarak Televizyon Reklamlarının Çocuk Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Boyutları

  • Kodu: 7138
  • Eserin Orijinal İsmi: Pazarlamada Bir İletişim Aracı Olarak Televizyon Reklamlarının Çocuk Tüketiciler Üzerindeki Etkileri ve İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Boyutları
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Pazarlama Politikaları; Reklamlar; Sosyal Sorumluluk; Televizyon Reklamları; Tüketiciler; Çocuklar; İşletmeler 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 1995
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Afyon Kocatepe Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Afyon
  • Sayfa Sayısı: 127
  • Keywords: Marketing Policies; Social Responsibility; Television Ads
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Politikaları; Sosyal Sorumluluk; Televizyon Reklamları
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)