Tez İşletme 2014

Sosyal Sorumluluk Pazarlamasının Marka İmajı ve Marka Değeri Üzerine Etkisi 

  • Kodu: 7166
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Pazarlamasının Marka İmajı ve Marka Değeri Üzerine Etkisi 
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Marka İmajı; Sosyal Sorumluluk Pazarlaması; Sosyal Sorumluluk; Marka Değeri; Marka
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2014
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Ankara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Ankara
  • Sayfa Sayısı: 43
  • Keywords: Brand Image; Social Responsibility Marketing; Brand Value
  • Anahtar Kelimeler: Marka İmajı; Sosyal Sorumluluk Pazarlaması; Marka Değeri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Toplu Katalog (TO-KAT)