Tez İşletme 1989

Modern Pazarlama ve Tanıtmada Lobiciliğin Rolü ve Önemi (Çok Boyutlu Kavramsal Model İçinde İncelenmesi)

  • Kodu: 7171
  • Eserin Orijinal İsmi: Modern Pazarlama ve Tanıtmada Lobiciliğin Rolü ve Önemi (Çok Boyutlu Kavramsal Model İçinde İncelenmesi)
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Lobicilik; Pazarlama; Gruplar; Modern Pazarlama
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 1989
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 314
  • Keywords: Lobbying; Groups; Modern Marketing
  • Anahtar Kelimeler: Lobicilik; Gruplar; Modern Pazarlama
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)
  • İnternet Kaynakları: http://nek.istanbul.edu.tr:4444/ekos/TEZ/18747.pdf