Tez İşletme 2018

Tüketiciler Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarını Nasıl Algılıyor? Tüketici Şüpheciliği Perspektifinden Bir Araştırma

  • Kodu: 7182
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketiciler Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarını Nasıl Algılıyor? Tüketici Şüpheciliği Perspektifinden Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk; Tüketiciler; Şüphecilik 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Tokat
  • Sayfa Sayısı: 199
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Consumer Skepticism; Brand Loyalty
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Şüpheciliği; Marka Bağlılığı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)