Tez İşletme 2009

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Algısına Etkisi: Bir Araştırma

  • Kodu: 7220
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Algısına Etkisi: Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Algısı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2009
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 113
  • Keywords: Social Responsibility; Corporate Social Responsibility; Corporate Social Responsibility Projects; Brand; Brand Perception
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri; Marka; Marka Algısı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)