Tez İşletme 2016

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisi: Tr81 Düzey 2 Bölgesindeki Ford Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 7222
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisi: Tr81 Düzey 2 Bölgesindeki Ford Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Denkliği; Marka Tercihi; Otomobil; Otomobil Seçimi; Satınalma Davranışı; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Tercihleri; Tüketiciler 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Zonguldak
  • Sayfa Sayısı: 205
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand Equity; Consumer-Based Brand Equity; Consumer-Based Brand Equity Component
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Denkliği; Tüketici Temelli Marka Denkliği; Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)