Tez İşletme 2018

Lüks Marka Pazarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Tutumu Üzerine Etkileri

  • Kodu: 7228
  • Eserin Orijinal İsmi: Lüks Marka Pazarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Tutumu Üzerine Etkileri
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Lüks; Lüks Tüketim; Marka; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Tutumları; Tüketiciler
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Bilgi Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 131
  • Keywords: Luxury Brand; Social Responsibility Project; Consumer; Brand; Consumption Motivation;
  • Anahtar Kelimeler: Lüks Marka; Sosyal Sorumluluk Projesi; Tüketici; Marka; Tüketim Motivasyonu;
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)