Tez İşletme 2020

The Antecedents of Perceived Authenticity in CSR and its Impact on Consumer Willingness to Support

  • Kodu: 7253
  • Eserin Orijinal İsmi: The Antecedents of Perceived Authenticity in CSR and its Impact on Consumer Willingness to Support
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri; Samimiyet Algısı; Tüketicinin Destek Olma İsteği; Sosyal Sorumluluk
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2020
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Teknik Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 216
  • Keywords: Corporate Social Responsibility Activities; Perception of Sincerity; Consumer's Willingness to Support
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri; Samimiyet Algısı; Tüketici
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)