Tez İşletme 2010

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Tüketici Marka Bağlılığına Etkisinin Araştırılması

  • Kodu: 7266
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Tüketici Marka Bağlılığına Etkisinin Araştırılması
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Bağımlılığı; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Tercihleri
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2010
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Çanakkale
  • Sayfa Sayısı: 159
  • Keywords: Corporate Responsibility; Brand Loyalty; Consumer Preferences
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sorumluluk; Marka Bağımlılığı; Tüketici Tercihleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)