Tez İşletme 2016

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Ürüne İlişkin Kriz Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Almaya Yönelik Davranışlarına Etkisi: Atfetme Teorisine Yönelik Bir Uygulama

  • Kodu: 7285
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Ürüne İlişkin Kriz Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Almaya Yönelik Davranışlarına Etkisi: Atfetme Teorisine Yönelik Bir Uygulama
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kriz Yönetimi; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Satınalma Davranışı; Satınalma Davranışı; Satınalma Niyeti; Sosyal Psikoloji; Tüketici Davranışı; Yükleme Kuramı; Ürün-Kullanıcı İlişkileri; Ürünler 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Manisa Celal Bayar Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Manisa
  • Sayfa Sayısı: 352
  • Keywords: Crisis Management; Purchasing Behavior; Purchasing Intention; Consumer Behavior; Installation Theory; Product-User Relations; Csr
  • Anahtar Kelimeler: Kriz Yönetimi; Satınalma Davranışı; Satınalma Niyeti; Tüketici Davranışı; Yükleme Kuramı; Ürün-Kullanıcı İlişkileri; KSS
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)