Tez İşletme 2007

Kar Amaçsız Organizasyonlarda Müşteri Memnuniyeti ve Türk Hava Kuvvetleri Uçak Bakım Alanında Bir Uygulama

  • Kodu: 7405
  • Eserin Orijinal İsmi: Kar Amaçsız Organizasyonlarda Müşteri Memnuniyeti ve Türk Hava Kuvvetleri Uçak Bakım Alanında Bir Uygulama
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kar Amaçsız; Kar Amaçsız Organizasyon; Müşteri Memnuniyeti; Türk Hava Kuvvetleri; Uçak Bakım Alanı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2007
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Balıkesir Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Balıkesir
  • Sayfa Sayısı: 118
  • Keywords: Costemer Satisfaction; Non-Profit Organizations; Aircraft Maintenance Commandership
  • Anahtar Kelimeler: Müşteri Memnuniyeti; Kar Amacı Gütmeyen Organizasyon; Uçak Bakım Komutanlıkları
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)