Tez İşletme 2017

Kar Amaçsız Kuruluşlarda Müşteri Şikayet ve Memnuniyetinin İncelenmesi: Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda Bir Araştırma

  • Kodu: 7425
  • Eserin Orijinal İsmi: Kar Amaçsız Kuruluşlarda Müşteri Şikayet ve Memnuniyetinin İncelenmesi: Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kamu Kuruluşlar; Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar; Müşteri Şikayetleri; Tüketici Şikayetleri; Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu; Şikayet; Şikayet Yönetimi
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Türk Hava Kurumu Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Ankara
  • Sayfa Sayısı: 133
  • Keywords: Public Institutions; Non-Profit Organizations; Customer Complaints; Consumer Complaints; Higher Education Credit and Hostels Institution; Complaint; Complaint Management
  • Anahtar Kelimeler: Kamu Kuruluşlar; Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar; Müşteri Şikayetleri; Tüketici Şikayetleri; Yüksek Öğrenim Kredi Ve Yurtlar Kurumu; Şikayet; Şikayet Yönetimi
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)