Tez İşletme 2015

Marka Konumlandırmada Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Etkisi: İstanbul İlindeki Zincir Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma

  • Kodu: 7427
  • Eserin Orijinal İsmi: Marka Konumlandırmada Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Etkisi: İstanbul İlindeki Zincir Restoran İşletmelerinde Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kampanya; Marka; Marka Konumlandırma; Restoranlar; Sosyal Sorumluluk; Yiyecek İçecek İşletmeleri; Zincir Mağazalar; İstanbul; İşletmeler 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İzmir
  • Sayfa Sayısı: 103
  • Keywords: Social Responsibility; Social Responsibility Campaigns; Brand; Brand Positioning; Chain Restaurants
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk Kampanyaları; Marka; Marka Konumlandırma; Yiyecek İçecek İşletmeleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)