Tez İşletme 2015

Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Hizmet Kalitesi; Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Perakendeci İşletmeler Üzerine Bir Uygulama

  • Kodu: 7461
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Hizmet Kalitesi; Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Perakendeci İşletmeler Üzerine Bir Uygulama
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Hizmet Kalitesi; Kalite; Kurum İmajı; Kurumsal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Perakende Sektörü; Perakendeciler; Satınalma Niyeti; Sorumluluk 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Çukurova Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Adana
  • Sayfa Sayısı: 115
  • Keywords: Corporate Social Responsilibity; Service Quality; Corporate İmage; Purchase İntention
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Hizmet Kalitesi; Kurum İmajı; Satın Alma Niyeti
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)