Tez İşletme 2019

The Effect of Perceived CSR Authenticity on Consumer Desire for Revenge Following Service Failure

  • Kodu: 7463
  • Eserin Orijinal İsmi: The Effect of Perceived CSR Authenticity on Consumer Desire for Revenge Following Service Failure
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Hizmet Başarısızlığı; Algılanan Samimi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri; Tüketicinin İntikam İsteği
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Yeditepe Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 85
  • Keywords: Consumer Behavior; Corporate Social Responsibility; Emotions; Authenticity; Consumer Revenge; Service Failure
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Davranışları; Hizmet Başarısızlığı; Tüketici İntikamı; Samimiyet
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)