Tez İşletme 2020

Havayolu Taşımacılığı Sektöründe Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi: İtibar ve Güvenin Aracılık Rollerinin İncelenmesi

  • Kodu: 7468
  • Eserin Orijinal İsmi: Havayolu Taşımacılığı Sektöründe Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Ürün Satın Alma Niyetine Etkisi: İtibar ve Güvenin Aracılık Rollerinin İncelenmesi
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Havayolu Taşımacılığı Sektörü; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Satın Alma Niyeti; İtibar; Güven
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Sakarya Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Sakarya
  • Sayfa Sayısı: 130
  • Keywords: Turkish Airlines and Pegasus; Corporate Social Responsibility (Csr); Reputation; Trust; Purchase Intention
  • Anahtar Kelimeler: Türk Hava Yolları; THY; Pegasus; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; KSS; İtibar; Güven; Satın Alma Niyeti
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)