Tez İşletme 2017

Türkiye'deki GSM Operatörleri Tarafından Yürütülen Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşterilerin Algıladıkları Marka İmajına ve Onların Operatör Tercihlerine Etkileri

  • Kodu: 7481
  • Eserin Orijinal İsmi: Türkiye'deki GSM Operatörleri Tarafından Yürütülen Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Müşterilerin Algıladıkları Marka İmajına ve Onların Operatör Tercihlerine Etkileri
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Gsm Operatörleri; Gsm Sektörü; Marka İmajı; Marka Tercihi; Müşteri Algısı; Müşteriler; Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Tercihleri 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Bilecik
  • Sayfa Sayısı: 137
  • Keywords: Social Responsibility; Brand Image; Brand Awareness; Brand Equity; Attitude; Behavioral Intention
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Marka İmajı; Marka Farkındalığı; Marka Denkliği; Tutum; Davranışsal Eğilim
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)