Tez İşletme 2017

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkileri

  • Kodu: 7494
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Tercihlerine Etkileri
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Genel Yönetim; Pazarlama Yönetimi
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Trakya Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Edirne
  • Sayfa Sayısı: 103
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Consumer Attitudes; Consumer Behavior; Marketing Management
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Tutumları; Tüketici Davranışları; Pazarlama Yönetimi
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Toplu Katalog (TO-KAT)