Tez İşletme 2014

Firmalardaki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının Tüketici Algılarına Etkisi:İzmir Üniversiteleri İşletme Bölümü Öğrencileri ile Bir Uygulama

  • Kodu: 7507
  • Eserin Orijinal İsmi: Firmalardaki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının Tüketici Algılarına Etkisi:İzmir Üniversiteleri İşletme Bölümü Öğrencileri ile Bir Uygulama
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Firmalar; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Satınalma Davranışı; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Algısı; Tüketici Davranışı; Öğrenci Algısı; Üniversite Öğrencileri 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2014
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Dokuz Eylül Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İzmir
  • Sayfa Sayısı: 146
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Corporate Social Responsibility Campaigns; Brand Concept; Consumer Perceptions
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)