Tez İşletme 2011

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka İmajı ve Marka Farkındalığına Etkileri: İşletme Öğrencilerine Yönelik Bir Uygulama

  • Kodu: 7545
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka İmajı ve Marka Farkındalığına Etkileri: İşletme Öğrencilerine Yönelik Bir Uygulama
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Farkındalık; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka İmajı; Sosyal Sorumluluk 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Yıldız Teknik Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 117
  • Keywords: Corporate Social Responsibilitity; Brand İmage; Brand Awareness
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri; Marka İmajı; Marka Farkındalığı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)