Tez İşletme 2015

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Etik Pazarlama Yaklaşımı Olarak Kullanılması ve Tüketici Algıları Üzerindeki Etkisi

  • Kodu: 7552
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Etik Pazarlama Yaklaşımı Olarak Kullanılması ve Tüketici Algıları Üzerindeki Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Etik; Kurumsal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Pazarlama; Pazarlama Yöntemleri; Projeler; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Algısı 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Karaman
  • Sayfa Sayısı: 166
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Ethic; Marketing Ethic; Consumer Perceptions
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Etik; Pazarlama Etiği; Tüketici Algılamaları
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)