Tez İşletme 2017

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi

  • Kodu: 7582
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Ekonomi; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Satın Alma Davranışı; Tüketici
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü
  • Yayın Yeri: Kocaeli
  • Sayfa Sayısı: 44
  • Keywords: CSR; Purchasing Behavior; Consumer
  • Anahtar Kelimeler: KSS; Satın Alma Davranışı; Tüketici
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Toplu Katalog (TO-KAT)