Tez İşletme 2019

Tüketicilerin Sivil Toplum Kuruluşlarına Yönelik Farkındalıkları Üzerinde Viral Pazarlama Uygulamalarına Etkisi

  • Kodu: 7762
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicilerin Sivil Toplum Kuruluşlarına Yönelik Farkındalıkları Üzerinde Viral Pazarlama Uygulamalarına Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Ağızdan Ağıza İletişim; Bilişsel Farkındalık; Pazarlama; Pazarlama Araştırması; Pazarlama Yöntemleri; Sivil Toplum Örgütleri; Tüketiciler; Viral Reklam 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İzmir
  • Sayfa Sayısı: 130
  • Keywords: Oral Communication; Cognitive Awareness; Marketing; Marketing Research; Marketing Methods; Non-Governmental Organizations; Consumers; Viral Advertising
  • Anahtar Kelimeler: Ağızdan Ağıza İletişim; Bilişsel Farkındalık; Pazarlama; Pazarlama Araştırması; Pazarlama Yöntemleri; Sivil Toplum Örgütleri; Tüketiciler; Viral Reklam 
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)