Tez İletişim 2015

Markaların Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Kapsamında Tüketici Algılarına Etkileri 

  • Kodu: 7774
  • Eserin Orijinal İsmi: Markaların Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Kapsamında Tüketici Algılarına Etkileri 
  • Türü: Tez
  • Alan: İletişim
  • Konu(lar): Pazarlama; Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 72
  • Keywords: Social Responsibility Campaigns; Consumer Perceptions; Marketing; Social Responsibility
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk Kampanyaları; Tüketici Algıları; Pazarlama; Sosyal Sorumluluk
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Marmara Üniversitesi Tez Koleksiyonu
  • İnternet Kaynakları: https://katalog.marmara.edu.tr/eyayin/Tez/T0053875.pdf