Tez İletişim 2014

İletişim Kanalları Üzerinden Duyurulan Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk Projelerinin İtibar Yönetimi Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi

  • Kodu: 7778
  • Eserin Orijinal İsmi: İletişim Kanalları Üzerinden Duyurulan Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk Projelerinin İtibar Yönetimi Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
  • Türü: Tez
  • Alan: İletişim
  • Konu(lar): Kurumsal İtibar; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sponsorluk; İletişim Kanalları; İtibar
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2014
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 91
  • Keywords: Reputation; Corporate Reputation Management; Corporate Social Responsibility; Brand; Brand Image
  • Anahtar Kelimeler: İtibar; İtibar Yönetimi; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka İmajı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)