Tez İktisat 2006

Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler: Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Uygulaması

  • Kodu: 7911
  • Eserin Orijinal İsmi: Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler: Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Uygulaması
  • Türü: Tez
  • Alan: İktisat
  • Konu(lar): Hizmet Kalitesi; Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Uygulaması
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2006
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Dokuz Eylül Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İzmir
  • Sayfa Sayısı: 157
  • Keywords: Service Quality; Usak Chamber of Commerce and Industry Application
  • Anahtar Kelimeler: Hizmet Kalitesi; Uşak Ticaret ve Sanayi Odası Uygulaması
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: http://acikerisim.deu.edu.tr/