Tez Halkla İlişkiler 2020

Spor Kulüplerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Kulüp İmajı ve Marka İmajına Etkisi: Beşiktaş JK Taraftarı Üzerinde Ampirik Araştırma

  • Kodu: 8149
  • Eserin Orijinal İsmi: Spor Kulüplerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Kulüp İmajı ve Marka İmajına Etkisi: Beşiktaş JK Taraftarı Üzerinde Ampirik Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Spor Kulüpleri; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kulüp İmajı; Marka İmajına; Beşiktaş JK Taraftarı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Uşak Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Uşak
  • Sayfa Sayısı: 198
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Club Image; Brand Image; Sport Club
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kulüp İmajı; Marka İmajı; Spor Kulubü
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)