Tez Halkla İlişkiler 2006

Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Marka İmajına Etkisi (Petrol İşletmelerinde Uygulamalı Araştırma)

  • Kodu: 8156
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Marka İmajına Etkisi (Petrol İşletmelerinde Uygulamalı Araştırma)
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Sosyal Sorumluluk; Marka İmajı; Petrol İşletmeleri
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2006
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 336
  • Keywords: Social Responsibility; Brand Image; Petroleum Business
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Marka İmajı; Petrol İşletmeleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)