Tez Halkla İlişkiler 2020

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Marka İmajı Üzerindeki Rolü: GSM Operatörleri Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 8198
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Marka İmajı Üzerindeki Rolü: GSM Operatörleri Üzerine Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka İmajı; Gsm Operatör Markaları; Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Marka İmajına Yönelik Ölçme Araçları.
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Selçuk Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Konya
  • Sayfa Sayısı: 390
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand; Brand Image; Gsm Operator Brands; Corporate Social Responsibility and Measurement Tools For Brand Image
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka İmajı; Gsm Operatör Markaları; Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Marka İmajına Yönelik Ölçme Araçları.
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)