Tez Halkla İlişkiler 2019

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Perspektifinden Marka Algısı Yaratılması ve Sosyal Medya Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 8200
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Perspektifinden Marka Algısı Yaratılması ve Sosyal Medya Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Algısı; Sosyal Medya
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 135
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Social Media; New Media; Brand; Brand Perception
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sosyal Medya; Yeni Medya; Marka; Marka Algısı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)