Tez Halkla İlişkiler 2019

Tüketim Toplumunda Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurumsal Sürdürülebilirlik: Tüketici Katılımı ile Yapılan Sosyal Kampanyalara Yönelik Niteliksel Bir Araştırma

  • Kodu: 8203
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketim Toplumunda Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurumsal Sürdürülebilirlik: Tüketici Katılımı ile Yapılan Sosyal Kampanyalara Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sürdürülebilirlik; Tüketici Katılımı; Sosyal Kampanya
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Galatasaray Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 251
  • Keywords: Corporate Sustainability; Consumer Participation; Social Campaign; Corporate Social Responsibility
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sürdürülebilirlik; Tüketici Katılımı; Sosyal Kampanya; Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)