Tez Halkla İlişkiler 2019

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Kurumsal İtibar Yönetimindeki Rolü: Türkiye'nin En İtibarlı Markaları Özelinde Bir Araştırma

  • Kodu: 8204
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Kurumsal İtibar Yönetimindeki Rolü: Türkiye'nin En İtibarlı Markaları Özelinde Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İtibar; Türkiye
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 157
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Corporate Reputation; Corporate Communication; Reputation Management; Target Audience
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İtibar; Kurumsal İletişim; İtibar Yönetimi; Hedef Kitle
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)