Tez Halkla İlişkiler 2019

Çalışanlardaki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılarının Kurumsal Marka İmajı ve İtibarına Etkisi

  • Kodu: 8207
  • Eserin Orijinal İsmi: Çalışanlardaki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılarının Kurumsal Marka İmajı ve İtibarına Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Ticaret Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 102
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Reputation; Corporate Reputation; Corporate Image
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İtibar; Kurumsal İtibar; Kurumsal İmaj
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)