Tez Halkla İlişkiler 2008

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Kurumsal Pazarlamaya Olan Etkisi

  • Kodu: 8211
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Kurumsal Pazarlamaya Olan Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Kimlik; Kurumsal Kültür; Pazarlama; Sosyal Sorumluluk 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2008
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Ege Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İzmir
  • Sayfa Sayısı: 271
  • Keywords: Corporate Identity; Corporate Culture; Marketing; Social Responsibility
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Kimlik; Kurumsal Kültür; Pazarlama; Sosyal Sorumluluk 
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)