Tez Halkla İlişkiler 2011

Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetiminde Güncel Bir İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri

  • Kodu: 8213
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetiminde Güncel Bir İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal İtibar; Kurumsal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk; İletişim Stratejileri; İmaj
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Ankara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Ankara
  • Sayfa Sayısı: 163
  • Keywords: Corporate Reputation; Corporate Responsibility; Communication Strategies; Image
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal İtibar; Kurumsal Sorumluluk; İletişim Stratejileri; İmaj
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)