Tez Halkla İlişkiler 2010

Pazarlama Politika ve Stratejilerinin Gerçekleştirilmesinde Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Kullanımı ve Önemi

  • Kodu: 8221
  • Eserin Orijinal İsmi: Pazarlama Politika ve Stratejilerinin Gerçekleştirilmesinde Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Kullanımı ve Önemi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kampanya; Pazarlama; Pazarlama İletişimi; Pazarlama Politikaları; Pazarlama Yöntemleri; Sosyal Sorumluluk; İletişim; İşletmeler
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2010
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Ege Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İzmir
  • Sayfa Sayısı: 250
  • Keywords: Campaign; Marketing Communication; Marketing Methods; Social Responsibility
  • Anahtar Kelimeler: Kampanya; Pazarlama İletişimi; Pazarlama Yöntemleri; Sosyal Sorumluluk
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)