Tez Halkla İlişkiler 2011

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarında Ünlü Kullanımı: Kampanya; Marka Çekiciliği ve Tercihi

  • Kodu: 8222
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarında Ünlü Kullanımı: Kampanya; Marka Çekiciliği ve Tercihi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kampanya; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Tercihi; Marka Çağrışımı; Reklam Etkinliği; Reklamlar; Sosyal Sorumluluk; Tüketiciler; Ünlüler
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Anadolu Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Eskişehir
  • Sayfa Sayısı: 206
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Celebrity Endorsement; Social Responsibility Campaigns; Brand Appeal; Advertisement
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Ünlü Kullanımı; Sosyal Sorumluluk Kampanyaları; Marka Çekiciliği; Reklam
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)