Tez Halkla İlişkiler 2018

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Açısından Değerlendirilmesi

  • Kodu: 8223
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Açısından Değerlendirilmesi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kampanya; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Farkındalığı; Marka Hatırlanabilirliği; Sosyal Sorumluluk 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 234
  • Keywords: Social Responsibility; Social Responsibility Campaigns; Brand; Brand Awareness
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk Kampanyası; Marka; Marka Farkındalığı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)