Tez Halkla İlişkiler 2015

Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Bilinirliğine Katkısı: Çevre Konulu Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Bir Araştırma

  • Kodu: 8224
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Bilinirliğine Katkısı: Çevre Konulu Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Bir Araştırma
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kampanya; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Bilinirliği; Sosyal Sorumluluk; Tüketici Davranışı; Tüketiciler; Çevre 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Aydın Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 137
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand; Brand Awareness
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Bilinirliği
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)