Tez Halkla İlişkiler 2009

Kurumsal İmaj ve İtibarın Geliştirilmesinde Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Rolü: Küresel Isınma Üzerine Türkiye'den Bir Örnek "Doğa İçin Garanti Kampanyası'

  • Kodu: 8225
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal İmaj ve İtibarın Geliştirilmesinde Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Rolü: Küresel Isınma Üzerine Türkiye'den Bir Örnek "Doğa İçin Garanti Kampanyası'
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kampanya; Kurum İmajı; Kurumsal İtibar; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk; Örgüt İmajı 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2009
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 251
  • Keywords: Social Responsibility; Corporate İmage; Corporate Reputation; Global Warming; Garanti Bank; Garanti Social Responsibility Campaign For Nature
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İmaj; Kurumsal İtibar; Küresel Isınma; Garanti Bankası; Doğa İçin Garanti Sosyal Sorumluluk Kampanyası
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)
  • İnternet Kaynakları: http://nek.istanbul.edu.tr:4444/ekos/TEZ/44992.pdf