Tez Halkla İlişkiler 2011

Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurum İmajına Etkisine Yönelik Bir Araştırma 

  • Kodu: 8232
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurum İmajına Etkisine Yönelik Bir Araştırma 
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): İmaj; Kurum İmajı; Halkla İlişkiler; Kurumsal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 113
  • Keywords: Corporate Image; Public Relations; Corporate Responsibility
  • Anahtar Kelimeler: Kurum İmajı; Halkla İlişkiler; Kurumsal Sorumluluk
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Toplu Katalog (TO-KAT)