Tez Halkla İlişkiler 2016

Kurumsal Filantropinin; Gönüllülük & Marka İtibarı Açısından Değerlendirilmesi: Koç; Kızılay & İksv Örnekleri

  • Kodu: 8284
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Filantropinin; Gönüllülük & Marka İtibarı Açısından Değerlendirilmesi: Koç; Kızılay & İksv Örnekleri
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Gönüllülük; Hayırseverlik; Kurumsal İtibar; Marka; Marka İmajı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 243
  • Keywords: Philanthropy; Charity; Corporate Philanthropy; Volunteering; Brand; Brand Reputation; Brand Image; Corporate Branding; Koç; Kızılay; İksv
  • Anahtar Kelimeler: Filantropi; Hayırseverlik; Kurumsal Filantropi; Gönüllülük; Marka; Marka İtibarı; Marka İmajı; Kurumsal Markalama; Koç; Kızılay; İksv
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)