Tez Halkla İlişkiler 2016

Türkiye'deki Vakıf ve Derneklerin Sosyal Medya Kullanımlarının Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirmesi

  • Kodu: 8308
  • Eserin Orijinal İsmi: Türkiye'deki Vakıf ve Derneklerin Sosyal Medya Kullanımlarının Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirmesi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Dernekler; Facebook; Kurumsal Kimlik; Sivil Toplum Örgütleri; Sosyal Medya; Vakıflar 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Anadolu Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Eskişehir
  • Sayfa Sayısı: 207
  • Keywords: Associations; Facebook; Corporate Identity; Non-Governmental Organizations; Social Media; Foundations
  • Anahtar Kelimeler: Dernekler; Facebook; Kurumsal Kimlik; Sivil Toplum Örgütleri; Sosyal Medya; Vakıflar 
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)