Tez Halkla İlişkiler 2009

Yazılı ve Görsel Basında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faliyetlerinin Marka İmajına Etkisi

  • Kodu: 8336
  • Eserin Orijinal İsmi: Yazılı ve Görsel Basında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faliyetlerinin Marka İmajına Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Basın İşletmeleri; Görsel Araçlar; Kurumsal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka İmajı; Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk; Yazılı Basın; İmaj 
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2009
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Marmara Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 99
  • Keywords: Press Enterprises; Visual Tools; Corporate Social Responsibility; Brand Image; Printed Press; Image
  • Anahtar Kelimeler: Basın İşletmeleri; Görsel Araçlar; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka İmajı; Yazılı Basın; İmaj 
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)